streda 7. decembra 2016

Zapekaná kapusta

Koložvárska kapusta je jedlo, ktoré mám veľmi rada. Chcela som však pre mňa prijateľnejšiu verziu, tak som skúsila a vyšlo to. Na klasiku od babky to síce nemá, ale moju klasickú to určite prevyšuje J. Presné množstvá neuvádzam, keďže to robím vždy od oka. Ak nestojíte v kuchyni prvýkrát, určite sa to podarí aj takto.

Potrebujeme:

  •         hovädzie mleté mäso 
  •          kyslú kapustu
  •          mrkvu
  •         cibuľu
  •          bravčovú masť
  •          cesnak
  •          vajce
  •          soľ, korenie





Na bravčovej masti opražíme cibuľku a pridáme hovädzie mäso, všetko spolu povaríme do zmäknutia mäsa. 
Ochutíme soľou, korením a cesnakom.
Na bravčovej masti opäť opražíme cibuľku pridáme kyslú kapustu. 
Krátko podusíme a kapustu máme pripravenú. 
Nastrúhame mrkvu, do ktorej pridáme vajce, prípadne 2 podľa množstva mrkvy.
Vrstvíme do zapekacej misy. Na spodok dáme mrkvu, potom kapustu, mäso, kapustu a znova mrkvu. 
Dáme zapiecť do trúby, kým nám mrkva nechytí trocha hnedastú farbu J.


Dobrú chuť 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára