utorok 1. septembra 2015

Upísala som sa diablovi

Alebo dnešná dohoda s mojou trénerkou Monikou. Z nevinného minulotýždňového len tak mimochodom z Monikiných úst „mohli by sme upgradeovať stravu“ sa po dnešnej konzultácii stala poriadna dohoda s jasným cieľom kam, kedy a ako sa dostaneme. Ideme dať tým kilám navyše poriadne zbohom.
Kam sa chceme dostať?
Stanovila som si cieľ, že dosiahnem váhu 60 kilogramov. Samozrejme, že sa chcem zbaviť hlavne nadbytočného tuku, žiadny úbytok svalov sa nepripúšťa, tie môžu jedine rásť na váhe.
Dokedy?
Svoj cieľ dosiahnem do 31.12.2015.
Ako?
Zmenili sme pravidlá stravovania. V mnohom mi to pripomína moje začiatky, kedy som si všetko čo som vkladala do úst vážila, zapisovala, počítala. Mám presne stanovené zásady, ktorých sa budem držať a samozrejme podľa potreby sa budú meniť v čase. Každé sústo, čo sa mi dostane do úst musí prejsť mojou kontrolou a váhou. Krabičky, krabičky a ešte raz krabičky :D. 
Čo sa týka športu, budem mať 3krát do týždňa silový tréning s Monikou. Ostatné voľné dni mi tiež Monika zaplnila či už intervalovými tréningami, tréningami na hlboké svaly a aj na rozvoj kondičky. Budem mať maximálne 1 deň bez športu v týždni.
Otužovanie. Striasa ma od zimy už len pri tomto slove, ale zaviazala som sa, že spravím maximum pre svoj cieľ. Od dnes sa teda aj otužuje. Pekne postupne, až sa dostanem od nôh až ku kúpeľu.

Je to pre mňa výzva a týmto sa z nej stáva aj verejný záväzok.
Sledujte moju cestu, bude to určite zaujímavé a pevne verím, že plné vzostupov, s pádmi nepočítam J.
Čaká nás aj váženie, meranie, fotenie, všetko bude pravidelne zaznamenávané.

Ďakujem za každú jednu podporu a pamätajte, na konci decembra bude na váhe svietiť číslo 60 kg.


Lucia

1 komentár: